Vezetői érzékenyítés
A képzés célja, hogy a vezetők, vezető-jelöltek alapvető vezetői kompetenciái fejlődjenek. Cél továbbá, hogy hatékonyabb időgazdálkodással végezzék feladataikat, ismerjék meg a coach típusú vezetési formát. Képesek legyenek jobban reagálni a mindennapi vezetői feladatok kapcsán felmerülő problémákra.
Összesen 16 óra.
Változásmenedzsment
A képzés célja, hogy a résztvevők változásmenedzselési ismereteket, módszereket és modelleket ismerjenek meg, ezáltal képesek legyenek eredményesen bevezetni és menedzselni változásokat szervezetükben.
Összesen 48 óra.
Vezetőképzés
A képzés célja, hogy a vezetők, vezető-jelöltek vezetői készségei javuljanak. A tárgyalási készség fejlesztésével kívánja a képzés elérni, hogy a résztvevők minden, vezetőként megélt helyzetben alkalmazható tudásra tegyenek szert, fejlődjenek kompetenciáik.
További célja a képzésnek, hogy a résztvevők a nyilvánosság előtti szereplésre is jobban, hatékonyabban tudjanak felkészülni, szereplésük is eredményesebbé váljon.
Összesen 32 óra.
Értékesítési tréning
A képzés vezetők, értékesítők, területi képviselők és kereskedők részére lett kifejlesztve. Jól használható eszközöket ad a kezükbe, amikkel jelentősen javíthatják értékesítési hatékonyságukat. A tréning kommunikációs alapokkal, tárgyalástechnikával, kifogás- és üzletkötési technikákkal foglalkozik.
A résztvevők a szituációs gyakorlatok segítségével alkalmazható tudást kapnak.
A képzés során megszerezhető kompetencia:
A tréning elvégzését követően a hallgató hatékonyabb értékesítővé válik, aki tudja kezelni a vásárlók kifogásait; tud árajánlatot készíteni; képes kommunikációt kezdeményezni, irányítani, fenntartani, lezárni; és elsajátítja az üzletkötési technikákat. A képzés során a résztvevő olyan módszereket sajátít el, ami képessé teszi a hatékonyabb munkavégzésre.
Összesen 24 óra.
Asszertív kommunikáció
A képzés célja, hogy a résztvevők képesek legyenek az önérvényesítő kommunikációra. Képesek legyenek érvényesíteni szükségleteiket úgy, hogy közben a másik fél szükségleteit is tiszteletben tartják a legkülönbözőbb kommunikációs helyzetekben, a szervezeti működés javítását is szolgálva. Az asszertív kommunikációra képesek legyenek egyenrangú partnerként, vezetőként, beosztottként, szervezeti egység képviseletében egyaránt.
Összesen 16 óra.
Konfliktuskezelés
A képzés célja, hogy a résztvevők konfliktuskezelési készségei fejlődjenek, megfelelően viszonyuljanak egy adott konfliktushoz, meg tudják választani a konfliktushelyzet megoldásához alkalmas konfliktuskezelési stratégiát és tudatosan legyenek képesek azt alkalmazni a szervezeti működés javítását is szolgálva.
Összesen: 32 óra
Hatékony kommunikáció
A képzés célja, hogy a résztvevők kommunikációs és együttműködési készségei fejlődjenek.
Képesek legyenek az önérvényesítő, hiteles és asszertív kommunikációra a szervezeti működés javítását is szolgálva. A megfelelő és hatékony kommunikációra képesek legyenek egyenrangú partnerként, vezetőként, beosztottként, szervezeti egység képviseletében egyaránt.
Összesen: 32 óra
Együttműködés és időgazdálkodás
A képzés célja, hogy a résztvevők képesek legyenek hatékonyabb együttműködésre és időgazdálkodásra a szervezeti működés javítását is szolgálva. Fejlődjenek együttműködési készségeik egyenrangú partnerként, vezetőként, beosztottként, szervezeti egység képviseletében egyaránt.
Összesen: 32 óra
Munka és magánélet egyensúlya – stresszkezelés
A képzés célja, hogy a résztvevők képesek legyenek a stresszhelyzetek kialakulását mind jobban elkerülni a munkahelyen és a magánéletben egyaránt, a bennük lévő stressz oldására technikákat sajátítsanak el.
Képesek legyenek a munka és a magánélet nagyobb egyensúlyának megteremtésére.
Összesen: 32 óra
Zöld átállás
A Zöld átállást támogató képzés olyan ismeretek elsajátítását segíti elő azok gyakorlati hasznosításának képességével együtt, amelyek előmozdítják a résztvevők gondolkodását a környezetkímélő, energiahatékony és felelősségteljes irányba. Ezzel kialakíthatják hosszú távon is fenntartható életmódjukat, hozzájárulva a bolygó és az emberek egészségének megőrzéséhez, így csökkentve az emberi tevékenységek környezeti és társadalmi hatásait, felhagyva a nem fenntartható szokásrendszerekkel.
Összesen: 28 óra
Mesterséges intelligencia (AI)
A gyakorlati AI képzés célja, hogy a résztvevők számára átfogó ismereteket nyújtson a mesterséges intelligencia alkalmazásáról az üzleti élet különböző területein. A résztvevők megismerik a generatív AI alapelveit, alkalmazási lehetőségeit, és képesek lesznek ezeket az ismereteket hatékonyan hasznosítani vállalataik versenyképességének növelése érdekében. A képzés célja továbbá, hogy a résztvevők megértsék az AI integrálásának stratégiai előnyeit és kihívásait, ezáltal elősegítve az innovációt és a hatékonyság növelését szervezetükben.
Összesen: 16 óra