Vezetői érzékenyítés (16)
A program célja: a képzés célja, hogy a vezetők, vezető-jelöltek alapvető vezetői kompetenciái fejlődjenek. Cél továbbá, hogy hatékonyabb időgazdálkodással végezzék feladataikat, ismerjék meg a coach típusú vezetési formát. Képesek legyenek jobban reagálni a mindennapi vezetői feladatok kapcsán felmerülő problémákra.
Összesen 16 óra.
Változásmenedzsment (48)
A program célja: a képzés célja, hogy a résztvevők változásmenedzselési ismereteket, módszereket és modelleket ismerjenek meg, ezáltal képesek legyenek eredményesen bevezetni és menedzselni változásokat szervezetükben.
Összesen 48 óra.
Vezetőképzés (32)
A program célja: a képzés célja, hogy a vezetők, vezető-jelöltek vezetői készségei javuljanak. A tárgyalási készség fejlesztésével kívánja a képzés elérni, hogy a résztvevők minden, vezetőként megélt helyzetben alkalmazható tudásra tegyenek szert, fejlődjenek kompetenciáik.
További célja a képzésnek, hogy a résztvevők a nyilvánosság előtti szereplésre is jobban, hatékonyabban tudjanak felkészülni, szereplésük is eredményesebbé váljon.
Összesen 32 óra.
Értékesítési tréning
A program célja: A képzés vezetők, értékesítők, területi képviselők és kereskedők részére lett kifejlesztve. Jól használható eszközöket ad a kezükbe, amikkel jelentősen javíthatják értékesítési hatékonyságukat. A tréning kommunikációs alapokkal, tárgyalástechnikával, kifogás- és üzletkötési technikákkal foglalkozik.
A résztvevők a szituációs gyakorlatok segítségével alkalmazható tudást kapnak.
A képzés során megszerezhető kompetencia:
A tréning elvégzését követően a hallgató hatékonyabb értékesítővé válik, aki tudja kezelni a vásárlók kifogásait; tud árajánlatot készíteni; képes kommunikációt kezdeményezni, irányítani, fenntartani, lezárni; és elsajátítja az üzletkötési technikákat. A képzés során a résztvevő olyan módszereket sajátít el, ami képessé teszi a hatékonyabb munkavégzésre.
Összesen 24 óra.
Asszertív kommunikáció
A képzés célja, hogy a résztvevők képesek legyenek az önérvényesítő kommunikációra. Képesek legyenek érvényesíteni szükségleteiket úgy, hogy közben a másik fél szükségleteit is tiszteletben tartják a legkülönbözőbb kommunikációs helyzetekben, a szervezeti működés javítását is szolgálva. Az asszertív kommunikációra képesek legyenek egyenrangú partnerként, vezetőként, beosztottként, szervezeti egység képviseletében egyaránt.
Összesen 16 óra.